Kom erbij! Week van de Ontmoeting in Bibliotheek Velsen

Gepubliceerd op: 28 september 2024 16:19

Van 26 september tot en met 2 oktober staat de Bibliotheek Velsen in het teken van ontmoeting en verbinding tijdens de Week van de Ontmoeting. Iedereen heeft behoefte aan het gevoel ergens bij te horen, maar helaas voelen steeds meer mensen – jong én oud – zich eenzaam. Daarom organiseert de bibliotheek een reeks gezellige activiteiten waar iedereen van harte welkom is om mee te doen.

Ervaar de kracht van verbinding!

Kom bijvoorbeeld naar Gezellig Digitaal, een bijeenkomst waar digitale vaardigheden op een laagdrempelige manier worden gedeeld en je nieuwe mensen kunt ontmoeten. Of neem deel aan Samenlezen, waar verhalen worden gedeeld en besproken in een ontspannen sfeer. De Inloopmiddag Reisloket OV biedt hulp bij het gebruik van het openbaar vervoer, en voor de natuurliefhebbers is er de Kletskop Wandeling, waarbij je al wandelend kunt genieten van een goed gesprek.

Sluit je aan en ervaar de kracht van verbinding. Iedereen doet mee!

Ga naar deze pagina voor informatie