Ontdek de Vernieuwde Nieuwsbrief van Bibliotheek Velsen!

Gepubliceerd op: 3 oktober 2024 11:07

Met trots presenteren wij de volledig vernieuwde nieuwsbrief van Bibliotheek Velsen! Als bibliotheek blijven we ons ontwikkelen, en dat geldt ook voor de manier waarop we jou op de hoogte houden van al het moois dat we te bieden hebben. De nieuwe nieuwsbrief is niet alleen frisser en overzichtelijker, maar zit ook boordevol inspiratie en informatie voor iedereen.

Lees hier onze laatste nieuwsbrief en schrijf je in!

Schrijf je in en blijf op de hoogte!

Wat kun je verwachten? Elke maand brengen we je een selectie van de nieuwste boeken, films en luistertips, maar ook exclusieve uitnodigingen voor activiteiten, lezingen en workshops. Daarnaast lees je persoonlijke verhalen van lokale auteurs, krijg je tips voor digitale vaardigheden en ontdek je hoe je nog meer uit je bibliotheeklidmaatschap kunt halen.

Of je nu een fervent lezer bent, graag naar onze evenementen komt of gewoon op de hoogte wilt blijven van alles wat er speelt in de regio – onze nieuwsbrief heeft voor ieder wat wils!

Schrijf je nu in en mis niets! Het is de perfecte manier om verbonden te blijven met de bibliotheek en als eerste toegang te krijgen tot alle nieuwtjes en activiteiten.

Hoe schrijf je je in? Het is heel eenvoudig. Ga naar onze website, klik op ‘Nieuwsbrief’, vul je e-mailadres in, en je ontvangt binnenkort de nieuwste editie rechtstreeks in je inbox.

We kijken ernaar uit om je binnenkort te verwelkomen als abonnee van onze vernieuwde nieuwsbrief!