Lekker lezen in de zomer

Gepubliceerd op: 10 juli 2024 10:23

Lekker lezen met de online Bibliotheek kan overal! Op het strand, in de bergen of onderweg in de auto of trein. Waar en wanneer jij maar wilt! Kies jouw favoriete boek en leen hem in de app.

Leuke series om te bingen

De zomervakantie is hét moment om je volledig op een boekenreeks te storten. Of het nu spanning, romantiek of feelgood is: in de vakantie heb je genoeg tijd om te verdwijnen in een lang verhaal.

De zomer is het perfecte moment om te ontspannen met een goed boek. Kom naar onze Bibliotheek of online Bibliotheek en ontdek een schat aan avonturen, mysteries en romantiek.  Of je nu op het strand ligt, in de tuin zit, of onderweg bent, wij hebben het ideale boek voor jou. Laat je inspireren door onze zomercollectie en geniet van een heerlijke leeszomer!

Zomerlezen